Alle reptities worden gehouden in de Antoniushof op zaterdagmorgen van 10:30 tot 12:30 uur. U bent vanaf 10:00 uur welkom voor de koffie.

Bladmuziek is altijd voorhanden als u voor de eerste keer komt. Onze repetieagenda vind u hieronder.


Wat gaan we doen de komende tijd? Een programma met muziek van Mendelssohn, Bach, Rutter, we gaan o.a. Hör mein bitten doen

Voor wanneer? Een concertin september/oktober 2026 in alle 3 gemeentes van het Gooi


Repetitie iedere zaterdag vanaf 10:30 uur (koffie vanaf 10:00 uur)

Vakantieperiode 14 juni t/m 19 juli. De laatste repetitie voor de zomer is op 6 juni en de eerste repetitie na de zomer is 25 juli